x تبلیغات
article

سوئیچ سیسکو مدل C9200L-24P-4G-E

 

سوئیچ C9200L-24P-4G-E با ادغام open APIهای Cisco IOS XE و قابلیت برنامه ریزی فناوری UADP ASIC، کلیه نیازهای شما را جهت توسعه فضای فناوری اطلاعات خود در آینده را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین امکان نصب بر روی رک وجود داشته و به صورت رکمونت می باشد. برای تهیه مخصول مورد نیاز خود باید از ویژگی ها و مشخصات آن اطلاعات کافی داشته باشید. وارد لینک زیر شوید و بیشتر بخوانید:

منبع: خرید سوئیچ سیسکو مدل C9200L-24P-4G-E

 

سوئیچ سیسکو مدل WS-C3750G-48PS-S

سوئیچ سیسکو WS-C3750G-48PS-Sتوسط کمپانی سیسکو که یکی از معتبرترین برندها در زمینه طراحی تجهیزات شبکه است به فتولید می شود.  

سوئیچ سیسکو WS-C3750G-48PS-S دارای ابعاد 4.4×44.5×40.9 و وزنی معادل 7 کیلوگرم دارد. حداکثر توان مصرفی این دستگاه 590W و توان PoE آن 370W می باشد. تمام 48 پورت این سوئیچ از قابلیت poe پشتیبانی میکند این به این معنی است که، برق دستگاه های دیگر مانند دوربین ها و … را میتواند تامین کند.

این محصول دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود است که شما می توانید با مراجعه به لینک زیر بیشتر بدانید.

منبع: سوئیچ سیسکو مدل WS-C3750G-48PS-S

سوئیچ سیسکو مدل WS-C3750G-48PS-S

 

سوئیچ سیسکو WS-C3750G-48PS-S  یکی از سوئیچ های محبوب‌ و پرفروش‌ کمپانی سیسکو می باشد که از معتبرترین ها در زمینه طراحی و تولید تجهیزات شبکه است.

این محصول در لایه سوم است و ازز نوع مدیریتی می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول پشتیبانی از قابلیت  Stackwise است. از ویژگی های ظاهری این سوئیچ می توان به موارد زیر اشاره کرد:


poE
دارای 48 پورت

SPFپورت 4  

 

منبع: خرید سوئیچ سیسکو مدل WS-C3750G-48PS-S

 

رادیو وایرلس میکروتیک مدل SXT LTE6 Kit

 

رادیو وایرلس میکروتیک SXT LTE6 Kit  دستگاهی با تکنولوژی LTE که یکی از محصولات کمپانی میکروتیک است، جهت دریافت دیتا بر روی سیم کارت استفاده میشود.  این محصول فاقد استاندارد وایرلس 802.11 است و برای مکان های دور از مرکز است مورد استفاده قرار می گیرد که به تنهایی با موبایل و یا دیگر مودم های عادی قابلیت دریافت اینترنت با کیفیت عادی را ندارد. 

 

منبع: خرید رادیو وایرلس میکروتیک مدل SXT LTE6 Kit

رادیو وایرلس میکروتیک مدل SXT LTE kit

 

رادیو میکروتیک SXT LTE kit دستگاهی برای مکان های از راه دورهستند که تحت پوشش شبکه تلفن همراه می باشند. این رادیو ضد آب بوده و در شرایط آب و هوایی نامساعد مناسب است.از طرفی نصب و راه اندازی این دستگاه آسان بوده و نیازی به دانش و مهات خاصی ندارد. برای این کار کافی است شما یک سیم کارت با قابلیت پوشش شبکه 2G/3G/4G/LTE  را خریداری و سپس با اتصال سیم کارت به دستگاه با وارد کردن یک تنظیمات ساده به نزدیکترین دکل اپراتور مربوط به سیم کارت خود متصل و اینترنت را برای یک کاربر از طریق پورت شبکه دریافت نمائید .

سوئیچ سیسکو مدل C9300-48UXM-A

 

سوئیچ ها که کار اتصال دستگاه های یک شبکه را برعهده دارند از تجهیزات اکتیو به شمار می روند. این محصول دارای انواع متفاوت است. سوئیچ سیسکو C9300-48UXM-A دارای ویژگی هایی از قبیل موارد زیر است:

  • دارای 48 پورت UPOE است، که 36 پورت آن دارایی سرعت 100Mbps, 1G, 2.5G و 12 پورت (Multigigabit (100M, 1G, 2.5G, 5G, or 10Gbps
  • دارای منبع تغذیه 1100W AC با نام PWR-C1-1100WAC-P
  • دارای توان PoE 490W
  • پشتیبانی از تکنولوژی Cisco StackWise-480 با قابلیت اتصال حداکثر تا هشت دستگاه

منبع: خرید سوئیچ سیسکو C9300-48UXM-A

پچ کورد

 پچ کوردها از تجهیزات پسیو به شمار می روند که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسند. این محصولات با توجه به نویز پذیری دارای دسته بندی متفاوت هستند که یکی از آن ها پچ کوردهای UTP یا U/UTP است.

این پچ کوردها هیچ شیلد و یا فویلی ندارند. برای این نوع محصولات از سوکت بدون شیلد استفاده می شود.

منبع: خرید پچ کورد

 

رادیو وایرلس میکروتیک مدل LHG LTE kit

 

این محصول دارای ویژگی ها و مشخصات خاص خود هستند. این محصول دارای نوع و تعداد پورت1× 10/100 Ethernet ports، نوع پردازنده  QCA9531 و فرکانس پردازنده 650MHz است. برای اگاهی بیشتر ددرباره این محصول وارد لینک زیر شوید:

منبع: خرید رادیو وایرلس میکروتیک مدل LHG LTE kit 

کابل شبکه فیبرنوری

 

  • کابل فیبرنوری سیلیکا با روکش پلاستیکی

جنس دیگری که برای ساخت کابل شبکه فیبرنوری استفاده می‌شود سیلیکا با روکش پلاستیکی است. این مدل به‌دلیل ترکیب شدن سیلیکا و پلاستیک دارای ویژگی‌های متنوع مانند انعطاف‌پذیری، خمش بالا، سازگاری با محیط و … است. این مدل فیبرنوری حداکثر تا 2 کیلومتر انتقال امواج را انجام می‌دهد و از آن بیشتر در شبکه‌های محلی و صنعتی استفاده می‌شود.

 

منبع: خرید کابل شبکه فیبرنوری

سوئیچ شبکه

 

سوئیچ سیسکو چیست؟ چه کاربردی دارد؟ برای پاسخ به این سوال متن زیر را مطالعه کنید:

سوئیچ شبکه، بسته ها را از یک مبدأ گرفته و آن ها را به مقصد مورد نظر می رساند. این دستگاه ها بر روی لایه ی 2 یا لایه ی 3 در مدل OSI کار می کنند. در حقیقت، سوئیچ‌های شبکه به عنوان پل بین دستگاه‌های شبکه عمل می‌کنند تا امکان ارتباط بین آن‌ها را فراهم کنند. سوئیچ‌های شبکه از تکنولوژی سوئیچینگ برای ایجاد ارتباط بین دستگاه‌های شبکه و انتقال پکت‌های داده استفاده می‌کنند. سوئیچ‌ شبکه ، به عنوان یکی از اجزای اصلی زیرساخت شبکه، در شرکت‌ها، مراکز داده، محیط‌های آموزشی و خانه‌ها استفاده می‌شوند تا شبکه‌ها را مدیریت و کنترل کنند.

جهت آگاه یبیشتر درباره این محصول وارد لینک زیر شوید.

منبع: خرید سوئیچ شبکه

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 صفحه بعد