x تبلیغات
article

کابل شبکه لگراند مدل CAT6 UTP PVC 305m

.

یکی از مزایای کابل های CAT6 این است که با دیگر کابل ها سازگار می باشد. کابل شبکه از اجزای مهم در زمان راه اندازی شبکه محسوب می شود. از جمله مواردی که در خرید کابل باید در نظر گرفته شود سرعت انتقال، طول کابل و همچنین نوع آن می باشد. از این رو می توان گفت کابل های شبکه CAT6 می تواند گزینه مناسبی برای خرید کابل باشد. یافتن کابل شبکه مناسب در زمان راه اندازی یک شبکه بسیار مهم و ضروری است.

انتخاب یک کابل مناسب تفاوت های زیادی ایجاد می کند. سرعت شبکه، طول کابل و نوع کابل از عوامل مهم به هنگام خرید کابل به شمار می آیند. برای ارتقاء یک شبکه، کابل Cat6 بسیار مناسب است، این نوع کابل برای بروز رسانی در آینده بسیار مناسب است. 

این محصول دارای ویژگی های ظاهری و فنی مختص به خود است که برای بررسی سایر ویژگی های این محصول می توانید لینک زیر را دنبال کنید:

منبع: خرید کابل شبکه لگراند مدل CAT6 UTP PVC 305m

سوئیچ سیسکو مدل WS-C3850-48T-S

 

سوئیچ سیسکو WS-C3850-48T-S دارای 48 پورت اترنت با قابلیت استک در سطح حرفه ای می باشد و از سیستم عامل IP base پشتیبانی می کند.

این محصول دارای ویژگی هایی است که آن را از سایر سوئیچ ها متمایز می سازد میتوانید در لینک زیر بیشتر بخوانید:

روتر سیسکو مدل ASR1006-X

 

این محصول دارای ویژگی های ظاهری و فنی مختص به خود است که آن را از سایر محصولات متمایز می کند. در زیر به تعدادی از ویژگی های ظاهری ان اشاره شد است:

حداکثر 100 گیگابیت بر ثانیه از کل پهنای باند
حداکثر 86 گیگابیت بر ثانیه از امنیت IP (IPsec)
پورت‌های اترنت 1، 10، 40 و 100 گیگابیتی
 
برای مطالعه بیشتر درباره سایر ویژگی های این محصول وارد لینک زیر شده و بیشتر بخوانید:

روتر

 

روترها کابردهای زیادی دارند که یکی از آن ها دامنه یا برد شبکه سازی است، در شبکه می‌توان از کابل برای اتصال دستگاه‌ها استفاده کرد، اما طول کابل را نمی‌توان بیشتر از 1000 متر در نظر گرفت! یک روتر با داشتن عملکردی شبیه به یک تکرارکننده (بازگرداندن سیگنال‌ها) بر این محدودیت غلبه می‌کند. رنج فیزیکی (physical range) می‌تواند وابسته به یک نصب خاص باشد، روتر ها تا زمانی قابل نصب و استفاده هستند که میزان کابل به اتمام نرسیده باشد.

 

برای مطالعه درباره اینکه روتر چیست و چه کاربردهایی دارد می توانید لینک زیر را نبال کنید:

منبع: خرید روتر

رک پایا سیستم ایستاده 42 یونیت عمق 100

 

برای توضیح درباره ظاهر این محصول می توان گفت: بدنه این محصول از جنس فلز با رنگ مشکی پودری الکترواستاتیک ضدخش و سمباده‌ای است.درب جلو در این رک ایستاده از نوع شیشه‌ای با فریم فلزی مشبک است.  این درب دارای قفل ضامنی چرخشی است. درب عقب نیز از نوع شیشه‌ای با فریم فلزی مشبک بوده و دارای قفل ضامنی چرخشی است.

برای مطالعه بیشتر درباره سایر ویژگی های این محصول وارد لینک زیر شده و بیشتر بخوانید:

رک پایا سیستم ایستاده 42 یونیت عمق 100

 

رک ها  در دسته تجهیزات پسیو هستند و به علت محافظت از تجهیزات شبکه برای ما حائز اهمیت اند. برای توضیح در باره ویژگی های این رک می توان گفت  اطراف این رک، پنل‌های جانبی طراحی شده که امکان دسترسی بهتر به تجهیزات شبکه داخل رک را فراهم می‌کند. این پنل‌ها از نوع دوتکه بازشو بوده و مجهز به ضامن شصتی‌اند اما در کنار آن‌ها امکان نصب قفل سوئیچی با ضامن فنری نیز برای امنیت بیش‌تر وجود دارد. در این محصول درب پشتی نیز با قابلیت باز شدن دارد و در این صورت امکان دسترسی از 4 طرف به داخل رک فراهم می‌شود.

برای مطالعه بیشتر در لینک زیر بخوانید:

منبع: خرید رک پایا سیستم ایستاده 42 یونیت عمق 100


رک شبکه

 

رک پایا سیستم یکی ار برندهای معتبر در تولید رک شبکه است. 

پایا سیستم یکی از معروف ترین برند های مطرح در تولید رک شبکه است که از سال 1370 در این زمینه فعالیت میکند . پایا سیتم در ایران محبوبیت و طرفداران زیادی دارد چرا که محصولات آن با کیفیت و متنوع هستند. این کمپانی با اصالت و قدیمی رک های خود را در 5 نوع ایستاده، دیواری، لابراتوری، اوتدور و دی وی آر(DVR) تولید میکند.

همچنین این برند رک های خود را در اندازه های 16 تا 44 یونیت عمق رک های آن نیز برابر با 35، 45، 60 سانتی متر طراحی میکند. از ویژگی های مثبت برند پایاسیستم میتوانیم به دسته بندی رک های خود به صورت اقتصادی، تجاری، حرفه ای، مخابراطی و... است اشاره کنیم.

اختلاف این رک ها در شکل ظاهری، جنس بدنه و کاربرد عملیاتی آن است. رک های پایا سیستم قابلیت نصب چرخ را دارند و اصولا ضد ضربه هستند و در برابر ضربات و اتفاقات طبیعی مانند زلزله و لرزش زمین مقاوم می باشند. در این رک ها فن هایی تعبیه شده است و این امکان برای شما فراهم شده است تا فن های بیشتری را اضافه کنید. این برند علاوه بر متعلقات رک و رک شبکه را نیز تولید میکند و شما میتوانید براساس نیاز خود همه را به صورت یکجا از همان برند خریداری نمایید.

برای مطالعه بیشتر درباره رک ها می توانید وارد لینک زیر شده و بیشتر بخوانید:

منبع: خرید رک شبکه

رک شبکه

 

رک های ایستاده، قابلیت نصب روی دیوار ندارند و به چند دسته تقسیم می شوند. در زیر می توانید انواع آن را ببینید.

ـ رک‌های شبکه: و مخابراتی که تجهیزات مخابرات و شبکه داخل آن نگهداری می‌شوند.

ـ رک‌های سرور: که سرور داخل آن قرار می‌گیرد و باید تحمل وزن بالا را داشته باشند.
رک‌های دیتاسنتر رک‌های با توان وزن بالا هستند که به‌صورت مجموعه‌ای در یک اتاق کنار هم قرار می‌گیرند و از امنیت بالایی برخوردارند.

ـ رک شبکه Outdoor: رک Outdoor یا رک بیرونی از آن دسته از رک‌های شبکه‌ است که برای استفاده در فضاهای باز استفاده می‌شود. این مدل رک از تجهیزات در برابر شرایط فیزیکی و محیطی بیرون محافظت  می‌کند. این نمونه رک‌ها دارای دودسته رک ایستاده و دیواری‌اند که باتوجه‌به نوع و حجم تجهیزات می‌توانید هرکدام از آن دو مدل را انتخاب کنید.

 

برای مطالعه بیشتر درباره رک های شبکه می توانید وارد لینک زیر شده و بیشتر بخوانید:

منبع: خرید رک شبکه

انواع سرویس های ابری و تفاوت آن ها

 

کلمه «ابر» در فناوری به شیوه و مکان ذخیره داده‌ها و اطلاعات اشاره دارد؛ مکانی که البته به صورت فیزیکی وجود ندارد. فضای ابری به نرم‌افزارها و سرویس‌ها اجازه می‌دهد تا از راه دور و از طریق اینترنت مدیریت شوند و در دسترس باشند به جای روش قدیمی و سنتی که نرم افزارها فقط به صورت محلی و قدیمی کامپیوترهای خاصی ذخیره می‌شدند. یک سری خدمات توسط سرویس های ابری ارائه می شوند که در زیر آن ها را نام می بریم:

 

  • نرم افزار به عنوان سرویس یا SaaS
  • پلتفرم به عنوان سرویس یا PaaS
  • زیرساخت به عنوان سرویس یا IaaS

برای اطلاع از توضیحات هر یک از این سرویس ها می توانید وارد لینک زیر شده و مقاله را به طور کامل مطالعه کنید:

منبع: انواع سرویس های ابری و تفاوت آن ها

سوئیچ سیسکو مدل CBS350-8P-2G

 

یکی از ویژگی های این محصول، رابط های کاربری بصری است. این ویژگی بدین معنی است که  رابط های کاربری بصری زمان مورد نیاز برای استقرار، عیب یابی و مدیریت شبکه را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد از قابلیت های پیچیده بدون افزایش تعداد Head IT پشتیبانی کند. سوئیچ سیسکو CBS350-8P-2G از نمای متن پشتیبانی می کند یک گزینه کامل Command Line Interface یا CLI  برای شرکایی است که آن را ترجیح می دهند.

در لینک زیر می توانید درباره این محصول و تعمیرات تخصصی تجهیزات شبکه بیشتر بخوانید:

منبع: خرید سوئیچ سیسکو مدل CBS350-8P-2G

صفحه قبل 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 صفحه بعد