x تبلیغات
article

فایروال فورتینت مدل Fortigate FG-200F

 

Fortigate FG-200F ترکیبی از هوش مصنوعی، امنیت و یادگیری ماشینی است که به شما خدماتی ارائه می دهد تا از شبکه خود در هر مقیاسی محافظت کنید قبل از اینکه آن ها به تهدید تبدیل شوند، همچنین موجب ایجاد دید عمیقی نسبت به شبکه شما می گردد. این محصول پر کاربرد توسط کمپانی معتبر فورتینت طراحی و تولید شده و در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد.

این محصول شبکه ای امن به وجود می آورد که به صورت گسترده و عمیق بتوانید شبکه خود را از انتها تا انتها (end to end) با قابلیت E2EE و همچنین با حفاظت از لبه پیشرفته ایمن سازید. امنیت وب، امنیت محتوا و دستگاه را با تقسیم بندی شبکه و SD-WAN تامین می سازد و پیچیدگی و ریسک های شبکه فناوری اطلاعات را به طور خودکار کنترل می کند.

برای بررسی سایر ویژگی های این محصول می توانید در لینک زیر بیشتر بخوانید:

منبع: خرید فایروال فورتینت مدل Fortigate FG-200F

سوئیچ نکسوس سیسکو مدل N9K-C9372TX

 

پلتفرم سوئیچ سیسکو سری 9300 شامل سوئیچ هایی با پورت ثابت است که برای استقرار بالای رک (ToR) و وسط ردیف (MoR) در مراکز داده که از برنامه های کاربردی سازمانی، میزبانی ارائه دهنده خدمات و محیط های رایانش ابری پشتیبانی می کند، طراحی شده اند. آن ها سوئیچ های اترنت 10 و 40 گیگابیتی غیر مسدود کننده لایه 2 و 3 با حداکثر 2.56 ترابیت بر ثانیه (Tbps) پهنای باند داخلی هستند.

سوئیچ نکسوس  N9K-C9372TX شامل پورت های ثابت و ماژولار است که برای غلبه بر چالش ها با زیر ساختی انعطاف پذیر، چابک، کم هزینه و برنامه محور طراحی شده است. سوئیچ نکسوس سیسکو N9K-C9372TX یک سوئیچ با کارایی بالا است که به خاطر داشتن ویژگی هایی همچون سرعت، مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان بالا برای محیط های مرکز داده مدرن، طراحی شده است.

برای بررسی ویژگی های این محصول میتوانید در لینک زی بیشتر بخوانید:

منبع: خرید سوئیچ نکسوس سیسکو مدل N9K-C9372TX

سوئیچ سیسکو مدل C1000-48FP-4X-L

 

این سوئیچ ها برای اتصال چندین شبکه بسیار مناسب هستند و برای انتقال داده ها معمولا از ماژول فیبر نوری استفاده می شود. این سوئیچ سیسکو به صورت تحت وب مورد استفاده قرار می گیرد و انعطاف پذیری بالایی دارد و بخاطر قابلیت مانیتورینگ به شما امکانات زیادی ارائه می دهد و شما می توانید ارتباط بین شبکه را بررسی کنید که در ادامه به توضیح بیشتر آن ها خواهیم پرداخت.

سوئیچ سیسکو C1000-48FP-4X-L از نوع مدیریتی بوده و دارای پورت ثابت است که از گیگابیت اترنت و اترنت سریع یا Fast پشتیبانی می کند، این سوئیچ در لایه 2 قرار دارد و معمولا برای کسب و کارهای کوچک، دفاتر و شعبات مورد استفاده قرار می گیرد.

این سوئیچ دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که آن را از سایر محصولات جدا می سازد. در لینک زیر درباره این محصول بیشتر بخوانید:

منبع: خرید سوئیچ سیسکو مدل C1000-48FP-4X-L

فایروال فورتینت مدل Fortigate FG-61F

 

  • دارای بهترین عملکرد و بازده ممکن، که به شکل مستقل کاملاً تست شده و مورد ارزیابی قرار گرفته است.
  • فایروال فورتینت Fortigate FG-61F دارنده گواهینامه ها از NSS Labs، ICSA، Virus Bulletin و AV Comparatives
  • فراهم سازی دسترسی مستقیم به اینترنت برای اپلیکیشن های کلود به منظور کاهش تأخیر و هزینه های WAN

برخی از این ویژگی ها در بالا قید شده است برای بررسی سایر ویژگی های این محصول وارد لینک زیر شوید:

منبع: خرید فایروال فورتینت مدل Fortigate FG-61F

سرور اچ‌ پی مدل DL380 G9

 

این محصول دارای ویژگی ها، مزایا و مشخصات مختص به خود است که در زیر به برخی از این موارد اشاره شده است:

 

نوع هارد: LFF و SFF
حداکثر رم قابل پشتیبانی: 3TB
نوع و تعداد پردازنده: 2 پردازنده اینتل سری E5-2600 v3 یا E5-2600 v4
 
برای بررسی سایر ویژگی ها می توانید وارد لینک زیر شده و بیشتر بخوانید:

سوئیچ شبکه

 

سوئیچ شبکه، بسته ها را از یک مبدأ گرفته و آن ها را به مقصد مورد نظر می رساند. این دستگاه ها بر روی لایه ی 2 یا لایه ی 3 در مدل OSI کار می کنند. در حقیقت، سوئیچ‌های شبکه به عنوان پل بین دستگاه‌های شبکه عمل می‌کنند تا امکان ارتباط بین آن‌ها را فراهم کنند. 

سوئیچ‌های شبکه از تکنولوژی سوئیچینگ برای ایجاد ارتباط بین دستگاه‌های شبکه و انتقال پکت‌های داده استفاده می‌کنند. سوئیچ‌ شبکه ، به عنوان یکی از اجزای اصلی زیرساخت شبکه، در شرکت‌ها، مراکز داده، محیط‌های آموزشی و خانه‌ها استفاده می‌شوند تا شبکه‌ها را مدیریت و کنترل کنند.

 

سوئیچ ها دارایی انواع و تنوع بالایی هستند همچنین از قطعات بسیار مهم در تجهیزات شبکه به شمار می روند. در لینک زیر می توانید بیشتر بخوانید:
منبع: خرید سوئیچ شبکه
 

روتر میکروتیک مدل L009UiGS-RM

 

  • بهره گیری از قابلیت مسیر یابی یا روتینگ (نسخه سیستم عامل RouterOS با سطح دسترسی Level 5)
  • 8 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 1000/100/10 مگابیت بر ثانیه
  • قابلیت PoE IN در پورت 1 اترنت به منظور تامین جریان برق دستگاه از طریق PoE یا سوئیچ PoE ها با ولتاژ و استاندارد مشابه

 

برخی از ویژگی های این روتر در اینجا ذکر شده است برای مطالعه بیشتر درباره این محصول می توانید وارد لینک زیر شوید:

منبع: خرید روتر میکروتیک مدل L009UiGS-RM

سرور اچ پی مدل DL380 G11

 

برای معرفی این محصول می توان گفت: فرم فکتور در نظر گرفته شده برای طراحی سرور اچ پی DL380 GEN11 از 2 نوع LFF و SFF می باشد. سرورهای 2.5 اینچی قادر به پشتیبانی از حداکثر 26 عدد هارد دیسک و اس اس دی SFF، و سرورهای 3.5 اینچی قادر به پشتیبانی از 12 عدد SSD و هارد دیسک LFF خواهند بود.

برای بررسی سایر مشخصات و ویژگی های این محصول می توانید وارد لینک زیر شوید و بیشتر بخوانید:

منبع: خرید سرور اچ پی مدل DL380 G11


کابل شبکه لگراند مدل CAT6 SFTP LSZH 500m

 

کابل شبکه لگراند CAT6 SFTP LSZH 500m دارای روکش LSZH می باشد. روکش LSZH به روکش هایی گفته می شود که فاقد هالوژن بوده و هنگام آتش سوزی گاز سمی تولید نمی کنند. دود حاصل از سوختن هالوژن سبب مسمومیت و مرگ افراد می شود. همان طور که مشخص است این کابل از نوع SFTP  می باشد به این معنا که در زیر روکش، فویل و شیلد هر دو وجود دارند.

در مواردی ممکن است کابل شبکه شما در کنار کابل برق قرار گیرد که این عامل سبب ایجاد نویز در آن شده و عملکرد را مختل می نماید. SFTP بودن یعنی وجود فویل و شیلد در زیر روکش این عامل را خنثی می نماید. همین عامل سبب برتری کابل SFTP نسبت به UTP شده است.

کابل ها در اتصال دستگاه ها و سیستم ها کاربرد زیادی دارند، از این رو اهمیت بالایی دارند. در لینک زیر می توانید درباره ویژگی های این محصول بخوانید:

منبع: خرید کابل شبکه لگراند مدل CAT6 SFTP LSZH 500m

کابل شبکه

کابل های شبکه موجب ارتباط میان دستگاه های مختلف در شبکه مانند سرورها، سوئیچ شبکه، روترها، کامپیوترهای مختلف و سایر تجهیزات برای انتقال اطلاعات می گردند.کابل شبکه به مجموعه سیم هایی از جنس مس یا شیشه گفته می‌شود که برای اتصال و انتقال داده و اطلاعات استفاده می‌شود. پس کابل ها رسانه‌ای هستند که داده‌ها در آن جریان دارند و اطلاعات از دستگاهی در شبکه به دستگاه دیگری منتقل می‌شود. 
 
برای بررسی کابل های شبکه و ویژگی های آن می توانید لینک زیر را دنبال کنید و بیشتر بخوانید:
منبع: خرید کابل شبکه
صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 صفحه بعد