x تبلیغات
article

کابل شبکه

 

کابل های شبکه cat5 را در تصویر بالا می توانید مشاهده کنید، این کابل ها اولین نسل از نسل کابل‌ شبکه اترنت، کابل CAT5 است که سالیان سال در بسیاری از شبکه‌های مورد استفاده قرار می‌گرفت. این امر به معنی عدم استفاده کنونی از این کابل لن یا شبکه نیست و بسیاری از شبکه‌های خانگی هنوز از این مدل برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنند، هرچند که بسیاری از شرکت‌ها دیگر به تولید آن نمی‌پردازند. برای بررسی مشخصات انواع کابل لن، سه فاکتور اساسی را در هر کدام از این ها مقایسه می‌کنیم. از ویژگی های کابل شبکه CAT5 میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم که عبارتنداز:

  • سرعت انتقال: 100 مگابیت در ثانیه
  • فرکانس: 100 مگاهرتز
  • حداکثر طول: 100 متر

برای اطلاع از  سایر کابل های شبکه می توانید وارد لینک زیر شوید:

منبع: خرید کابل شبکه

کابل شبکه

 

یکی از کابل های شبکه بر اساس رشته سیم کابل، کابل مسی است.

کابل های مسی، سیگنال را با استفاده از جریان الکتریکی و ولتاژ منتقل می کنند. اکثراً از این کابل ها در سیم کشی ها کوتاه مانند فواصل بین کامپوترها و داخل داکت ها استفاده می شود. لازم به ذکر است که هر چه میزان مس به کار رفته در این کابل ها بیشتر باشد، پهنای باند آن نیز بیشتر خواهد شد. انواع کابل مسی عبارتند از:

  1. کابل کواکسیال که شامل Thinnet و Thicknet است و در صنایع بیشتر استفاده می‌شود.
  2. کابل زوج سیم به هم تابیده Twistet Pair که شامل دو نوع است که مفصل در بالا آن را بررسی کردیم.

برای مشاهده کابل های فیبر نوری وارد لینک زیر شوید:

منبع: خرید کابل شبکه

سرور اچ پی مدل ML110 G10

ویژگی های کلی و ظاهری سرورها با یکدیگر متفاوت است، مدیریتی بودن یکی از این ویژگی ها است. مدیریت سیستم با پورت مدیریتی استاندارد iLO در پشت سرور و دیگری در جلوی سرور ساده می شود. از HPE iLO 5 با 32 مگابایت حافظه و 4 گیگابایت DDR3 با محافظت ECC پشتیبانی می شود. برای ارائه ویژگی های بیشتر، با خرید کلید مجوز می توان iLO را به سطح Advanced یا Essential ارتقا داد.

 برای خرید مناسب می توانید لینک زیررا دنبال کنید:

منبع: خرید  سرور اچ پی مدل ML110 G10

سرور اچ پی مدل ML110 G10

سرور اچ پی ML110 Gen10 از جمله سرورهای ایستاده و تک سوکت شرکت اچ پی می باشد که از پردازنده های Intel Xeon Scalable پشتیبانی می کند. فضای ذخیره سازی قابل تنظیم، گزینه های حافظه و ابزارهای مدیریت یکپارچه این سرور مناسب برای نصب در SMB ها و در دفاتر شعب از راه دور می باشد.

این محصول دارای ویژگی های خاصی است که آن را از سایر سرورها متمایز می سازد. می توانید در لینک زیر بیشتر مطالعه کنید:

منبع: خرید  سرور اچ پی مدل ML110 G10

سرور اچ پی مدل DL20 Gen10

 

هنگام خرید سرورها باید به انعطاف پذیری سرورها توجه داشته باشید. این انعطاف پذیری پیکربندی فوق العاده ای را برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیازهای کسب و کار با قیمت مناسب فراهم می کند. این سیستم عامل متراکم را برای حجم های کاری متنوع در محیط های محدود فضا مستقر کنید و با خودکار کردن مهمترین وظایف مدیریت چرخه عمر سرور با HPE iLO 5، از آن به راحتی محافظت کنید.

منبع: خرید سرور اچ پی مدل DL20 Gen10

 

سرور اچ پی مدل DL160 Gen10

 

عملکرد سرورها از مهم ترین ویژگی هایی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. سرور اچ پی DL160 Gen10 از حداکثر 256 گیگابایت حافظه با استفاده از دو پردازنده Silver 4110 یا دو پردازنده Bronze 3106 پشتیبانی می کند. پاور دستگاه توسط PSU کابلی یا دو منبع تغذیه با قابلیت جا به جایی در حین کار تأمین می شود.

در لینک زیر بیشتر بخوانیدک

منبع: خرید سرور اچ پی مدل DL160 Gen10

سرور اچ پی مدل ML110 G10

 

مدیریتی بودن یکی از ویژگی های این مدل سرورمی باشد. مدیریتی بودن به معنی مدیریت سیستم با پورت مدیریتی استاندارد iLO در پشت سرور و دیگری در جلوی سرور ساده می شود. از HPE iLO 5 با 32 مگابایت حافظه و 4 گیگابایت DDR3 با محافظت ECC پشتیبانی می شود. برای ارائه ویژگی های بیشتر، با خرید کلید مجوز می توان iLO را به سطح Advanced یا Essential ارتقا داد. 

می توانید وارد لینک زیر شوید و بیشتر بخوانید:

منبع: خرید سرور اچ پی مدل ML110 G10

سرور اچ پی مدل ML110 G10

 

این نوع سرور برای فضای ذخیره سازی قابل تنظیم، گزینه های حافظه و ابزارهای مدیریت یکپارچه این سرور مناسب برای نصب در SMB ها و در دفاتر شعب از راه دور می باشد. 

این محصول دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که آن را از سایرین متمایز می سازد. لز جمله این موارد امنیت، حافظه و .. می باشد. می توانید در لینک زیر درباره این محصول و ویژگی های آن بیشتر بخوانید.

منبع: خرید سرور اچ پی مدل ML110 G10

تجهیزات وایرلس

 

تجهیزات وایرلس در ارتباطات و حتی شبکه بسیار مورد اهمیت هستند. از آنجایی‌ که خدمات نظارتی، سیاسی و ... گسترش یافته و در برخی از مکان‌ها امکان کابل‌کشی نیست در نتیجه با استفاده از تجهیزات وایرلس قادر خواهید بود سیستم‌ها را از راه دور کنترل کنید. با تجهیزات وایرلس می‌توانید امکانات ارتباطاتی مانند تلفن، فکس و اینترنت، دوربین مداربسته و ... را برای نقطه و مکان موردنظر خود فراهم کنید. این تجهیزات شامل رادیو وایرلس، اکسس پوینت، آنتن و ... می باشد.

 

برای آشنایی با نوع نیاز خود و آشنایی با تجهیزات وایرلس مورد نیاز خود می توانید در لینک زیر بیشتر بخوانید تا خرید مطلوب تری داشته باشید.

 

منبع: خرید تجهیزات وایرلس

 

 

 

تجهیزات وایرلس

 

اکسس پوینت ها از تجهیزات وایرلس کاربردی به شمار می روند که به شما  در راه اندازی شبکه وایرلس استفاده می شوند. اکسس پوینت به ابزاری گفته می شود که موجب ایجاد WLAN می گردد. نحوه کارکرد این محصول بدین صورت است که امواج رادیویی را دریافت کرده و آن ها را به دستگاه های فیزیکی می دهد. اکسس پوینت ها قابلیت این را دارند که 60 دستگاه را به یکدیگر متصل کنند. به همین علت در راه اندازی شبکه وایرلس از اهمیت بالایی برخوردارند. از اکسس پوینت ها در شبکه های محلی به عنوان یک دستگاه فرعی استفاده می شود تا امکان اتصال دستگاه های بیشتری را در یک شبکه فراهم می سازد.

جهت خرید مناسب تجهیزات وایرلس نیازمند شناخت محصولات و ویژگی های آنها هستید. لینک زیر را دنبال کنید و بیشتر مطالعه کنید:

منبع: خرید تجهیزات وایرلس

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 صفحه بعد