x تبلیغات
article

بهترین سرورهای 2024

 

DNS مخفف عبارت Domain Name System است. سیستم نام دامنه یا (DNS) به عنوان دفترچه آدرس اینترنت عمل می کند و نام های وب سایت های قابل خواندن توسط انسان مانند “abijita.com” را به آدرس های IP که برای کامپییوترها قابل خواندن باشد ترجمه می کند و موجب برقراری ارتباط می شود.

سرور نام دامنه یا DNS، سروری است که نام دامنه ها را به آدرس IP مربوطه  می نویسد، مرورگر وب را ساده می کند و به ما امکان می دهد به جای به خاطر سپردن آدرس های عددی پیچیده، با استفاده از نام به وب سایت ها دسترسی پیدا کنیم.

برترین سرورها در 2024 شامل Quad9، OpenDNS و ... است که می توانید در مقاله زیر به طور کامل درباره آنها مطالعه کنید.

منبع: بهترین سرورهای 2024

بهترین سرورهای 2024

 

OpenNIC یکی از برترین سرورهای سال 2024 به شمار می رود. هدف اولیه OpenNIC فراهم کردن دسترسی به یک شبکه رزولوشن DNS باز و متنوع است. آنها چندین آدرس سرور DNS غیر متمرکز را در TLDها مکان های مختلف ارائه می دهند.

 

  • دامنه های سطح بالا (TLD): OpenNIC به غیر از org, com و غیره به چندین TLD دسترسی می دهد.
  • حریم خصوصی و امنیت: همانند سایر موارد، openNIC اطلاعات شناسایی شخصی را ثابت نمی کند و DNS را از طریق HTTPS(DoH) و DNS را از طریق TLS(DoT) پشتیبانی می کند.
  • سرورهای چندگانه: OpenNIC دارای چندین سرور DNS است که در سطح جهانی برای کاهش افزونگی و بهبود عملکرد توزیع شده اند.

با ارائه مشارکت جامعه و طیف متنوعی از نظرات و تصمیمات در مورد سیاست ها و ویژگی های شبکه، یک رویکرد جامعه محور به خدمات DNS ارائه می دهد.

می توانید با سایر سرورهای مطمئن و کاربردی در مقاله زیر آشنا شوید :

منبع: بهترین سرورهای 2024

سرور اچ پی مدل DL380 G11

از کاربردهای سرور اچ پی DL380 G11 دارای قابلیت مقیاس پذیری و توسعه پذیری می باشد و یک گزینه عالی جهت استفاده در محیط های مختلف و بار های کاری گوناگون از جمله: ذخیره سازی نرم افزاری، رمزگذاری ویدیو، و برنامه های مجازی که به ظرفیت ذخیره سازی زیاد، و پهنای باند ورودی/خروجی و حافظه بالا نیاز دارند قابل استفاده میباشد.

برای اطلاع بیشتر از ویژگی های این محصول می توانید وارد لینک زیر شوید:

منبع: خرید سرور اچ پی مدل DL380 G11

 

سرور اچ پی مدل DL380 G11

 

سرورها همانند سایر تجهیزات شبکه دارای خصوصیاتی هستند که صرفا مختص به خودشان است برای آگاهی بیشتر درباره این سرور می توان گفت: سرور اچ پی DL380 G11 از 7 فن هات پلاگ برخوردار است که هوای گرم داخل سرور را به بیرون هدایت میکند و به متعادل سازی هوای داخل سرور کمک می کند. جالب است بدانید که این فن ها قابلیت نصب و تعویض بدون خاموش کردن سرور را دارند.

سرور اچ پی DL380 G11 توسط HPE GreenLake پشتیبانی می شود تا مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات را در کل مجموعه هیبریدی شما ساده کند. با نظارت و مدیریت 24×7، کارشناسان ما کارهای سنگین را برای مدیریت محیط شما با خدماتی که در راه حل های مبتنی بر مصرف تعبیه شده است انجام می دهند.

 

برای اطلاع بیشتر درباره این محصول به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: خرید سرور اچ پی مدل DL380 G11

سوئیچ سیسکو مدل C9200L-24T-4G-A

سوئیچ ها از مهم ترین تجهیزات شبکه هستند که اجرای یک سیستم را به هم متصل می کنند. به طور کلی میتوانیم بگوییم که این سوئیچ عملاً می‌تواند جایگزین سوئیچ WS-C2960X-24TS-L مورد استفاده قرار گیرد و توانایی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نوینی را به سازمان‌ها و شبکه های بزرگ ارائه دهد. به علاوه این سوئیچ با استفاده از سیسکو DNA قابلیت‌های مدرن و پیشرفته‌ای را داراست.

برای مطالعه بیشتر درباره ویژگی های این محصول وآشنایی با ساختار آن وارد لینک زیر شویدک

منبع: خرید سوئیچ سیسکو مدل C9200L-24T-4G-A

 

سوئیچ سیسکو مدل C9200L-24T-4G-A

 از ویژگی های سوئیچ سیسکو C9200L-24T-4G-A می توان به مک آدرس آن که برابر ۱۶k می باشد و می تواند ۱۶ هزار کاربر را تحت پوشش خود قرار دهد اشاره کنیم. این سوئیچ شبکه از قابلیت stacking و پشتیبانی از پهنای باند استک تا 80 گیگابیت بر ثانیه و تا 8 دستگاه، برخوردار است.

همچنین لازم به ذکر است سوئیچ سیسکو C9200L-24T-4G-A مدیریتی بوده و دارای 24 پورت 10/100/1000 +POE است.

منبع: خرید سوئیچ سیسکو مدل C9200L-24T-4G-A


 

مشکلات و خرابی های سوئیچ سیسکو

 

سوئیچ ها مانند هر دستگاه دیگری دچار خرابی و مشکل می شوند. یکی از این مشکلات پیکربندی نا مناسب است.

کاربران و یا افراد مبتدی با سوئیچ ها آشنا نیستند، یا به علت اینکه سوئیچ های مختلف به طور متفاوتی پیکربندی شده اند، کاربران اغلب زمان پیکربندی سوئیچ ها را به درستی نمیدانند و با ناآگاهی به پیکربندی سوئیچ اقدام میکنند که با خطاهایی غیر قابل جبران در پیکربندی سوئیچ مواجه می شوند.

برای اطلاع از سایر خرابی ها و مشکلات سوئیچ ها مقاله زیر را بخوانید:

منبع: مشکلات و خرابی سوئیچ سیسکو

سوئیچ نکسوس سیسکو

 از سوئیچ ها برای اتصال دستگاه هایی از قبیل چاپگرها، اسکنرها و ... به کار می رود. ایجاد یک شبکه کوچک بدون وجود سوئیج ها امکان پذیر نیست. از مهم ترین کاربردی که سوئیچ در شبکه دارند ددریافت و ارسال بسته های اطلاعاتی است.

 

اگر میخواهید از انواع، مشخصات و ویژگی های این محصول بیشتر آگاه شوید وارد لبنک زیر شوید:

منبع: خرید سوئیچ نکسوس سیسکو

رک شبکه

 

رک ها از تجهیزات شبکه هستند که برای محافظت از تجهیزات دربرابر گرد و خاک و نگهداری از آن ها به کار می رود.

رک ها به دو دسته ایستاده و دیواری تقسیم می شوند:

اصولاً از رک‌های شبکه در بسیاری از مؤسسات و ادارات و حتی منازل مسکونی استفاده می‌شود. این محصول جهت حفاظت از تجهیزات و قطعات شبکه بسیار اهمیت دارد چرا که از قطعات مختلف شبکه را در برابر حرارت، ضربه و آسیب‌های جدی محافظت می‌کند. به همین دلیل استفاده از این رک‌ها در بیشتر شبکه‌ها ضروری است.

منبع: خرید کابل شبکه 

سوئیچ سیسکو سری 9200

 

این سری از سوئیچ های سیسکو نسبت به سری های گذشته دارای سرعت دو برابری بوده و امنیت بالاتری نیز ارائه می کنند. سادگی سوئیچ های سری 9200 عملکرد شبکه را بهبود می بخشد و عملیات IT را ساده می کند. به عنوان بخشی از خانواده Catalyst 9000، این پلتفرم بهترین قابلیت هایی را ارائه می دهد که توسط سوئیچ های دیگر در سطح خود ارائه نمی شود. از اتوماسیون و امنیت خود با سوئیچ سیسکو سری 9200 لذت ببرید در حالی که دارای عملکرد دو برابر نسل قبلی دارند. 

برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول وارد لینک زیر شوید:

منبع: سوئیچ سیسکو سری 9200

صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 صفحه بعد