x تبلیغات
article

کابل فیبرنوری نگزنس 12 کور سینگل مود

 

محدوده دمای این کابل ها از 40- تا 70+ درجه سانتی گراد افزایش یافته است. جنس روکش این کابل فیبر نوری از فولاد است در نتیجه مناسب برای نصب در محیط های باز می باشند و در برابر جویدگی، خرد شدن، آب و اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.

کابل ها را می توان مستقیم در زمین دفن کرد. کابل UC PE دارای حداکثر 24 فیبر است. این کابل دارای 12 هسته می باشد و از نوع Single mode outdoor است.

جهت بررسی این محصول می توانید وارد لینک زیر را بررسی کنید:

منبع: خرید کابل فیبرنوری نگزنس 12 کور سینگل مود

سیستم عامل FortiOS چیست

 

FortiOS توسط شرکت مشهور فورتی نت تولید شده که بر اساس و پایه Fortinet Security Fabric است. این ویژگی به سازمان ها این امکان را می دهد تا بتوانند شبکه ای امن به کمک این سیستم عامل خودکار، ایجاد کنند.  

این سیستم عامل برای ادغام بسیاری از فناوری ها و استفاده در سیاست و چارچوب مدیریتی ساده و واحد، طراحی شده است.

برای خواندن ادامه مطلب این مقاله می توانید لینک زیر را بررسی کنید:

سوئیچ سیسکو مدل C9300x-24Y-E

 

سوئیچ های سری 9300 سیسکو اولین پلت فرم بهینه شده برای Wi-Fi 6 تراکم بالا و استاندارد 802.11ac Wave2 هستند. این سوئیچ قدرتمند، قادر به تعیین حداکثرهای جدیدی برای مقیاس بندی شبکه هستند.

سوئیچ های سری 9300 سیسکو همچنین با مجهز بودن به یک معماری CPUx86 و نیز حجم حافظه بیشتر، کاملا برای آینده آماده بوده و می‌توانند خود را به راحتی با تغییرات و پیشرفت های پیش رو، تطبیق دهند.

این ویژگیها، سوئیچ های سری 9300 سیسکو را قادر می‌سازد تا محتویات را میزبانی کرده و برنامه های کاربردی و اسکریپت‌های شخص ثالث را بطور داخلی در سوئیچ اجرا کنند. دقت داشته باشید این سوئیچ‌ به طور پیش فرض در هنگام خرید، دارای یک منبع تغذیه بوده و منبع تغذیه دوم را می‌توانید در هنگام سفارش سوئیچ یا در هر زمان دیگری و بر حسب نیاز خود، سفارش دهید.

 جهت بررسی بیشتر این محصول می توانید لینک زیر را بررسی کنید:

منبع: خرید سوئیچ سیسکو مدل C9300x-24Y-E

سوئیچ سیسکو مدل C9300-24P-A

 

سوئیچ C9300-24P-A با تکنولوژی StackWise سیسکو طراحی شده است که دارای نصب انعطاف پذیر می باشد که با پشتیبانی از ارسال داده بدون توقف با امکان تغییر وضعیت (NSF / SSO) استکینگ (Stacking)، انعطاف پذیرترین معماری را با Sub-50-ms ارائه می دهد.

این سوئیچ‌ براساس معماری Cisco Unified Access Data Plane 2.0 (UADP) 2.0 طراحی شده است که نه تنها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود، بلکه به شما اجازه‌ی داشتن حجم بیشتری از داده ها و توان بالاتر را می دهد و  دارای قابلیت هایی مانند Cisco IOS XE (ارائه‌ی برنامه ریزی)، قابلیت‌های پیشرفته امنیتی و همگرایی اینترنت اشیاء (IoT) در یک سیستم عامل جدید می باشد.

 

برای بررسی ویژگی های این محصول می توانید لینک زیر را بررسی کنید:

منبع: خرید سوئیچ سیسکو مدل C9300-24P-A

پچ کورد شبکه

 

یکی از برندهای تولید کننده پچ کورد لگراند می باشد:

پچ کورد لگراند LEGRAND یکی از تجهیزات پسیو شبکه از برند لگراند محسوب می‌شود و در انواع مختلفی در بازار عرضه شده است. پچ کورد شبکه لگراند با نام لاتین Patch Cord یکی از مهمترین ابزار های راه اندازی یک شبکه است. از این ابزار جهت اتصال اجزای یک شبکه استفاده میشود. تجهیزات شبکه شامل سوئیچ، لپ تاپ، پچ پنل و.. میباشند. با خرید پچ کورد شبکه شما میتوانید برای جابجایی و انتقال صوت و تصویر و داده، واطلاعاتتان از این محصول استفاده کنید.

پچ کورد یک متری لگراند یکی از پرکاربرد ترین انواع این محصول می باشد که با اندازه مناسب خود به آسانی قابل استفاده می باشد. پچ کورد لگراند دو نوع SFTP و UTP تولید میشود و همچنین دو روکش PVC و LSZH برای این محصول در نظر گرفته شده است. پچ کورد لگراند در رنگ‌های سبز، قرمز و آبی در اندازه‌های  0.5، 1، 2، 3، 5، 10، 15 و 20 متری تولید شده اند.

برای بررسی بیشتر پچ کورد ها می توانید لینک زیر را بررسی کنید:

منبع: پچ کورد شبکه

سرور اچ پی مدل DL360 G10

 

عملکرد پیشرو در صنعت با محاسبات قدرتمند از ویزگی های بارز این محصول است:

سرور HPE ProLiant DL360 Gen10 از تکنولوژی استاندارد صنعتی پشتیبانی می کند که از پردازنده Intel Xeon Scalable با 28 هسته، 12G SAS و حافظه هوشمند HPE DDR4 با سرعت 2933MT/s و ظرفیت 3.0TB بهره می برد.حافظه پایدار HPE DC با DRAM کار می کند تا بتواند سرعت، ظرفیت بالا، حافظه با هزینه مقرون به صرفه و ذخیره سازی را برای انتقال big data ارائه دهد و با استفاده از توانایی ذخیره داده ها، انتقال و پردازش سریع، آنها را پردازش کند.

ظرفیت بیشتر با درایو انعطاف پذیر تا حداکثر SFF 10 و چهار درایو LFF همراه با پشتیبانی هارد سرور تا NVMe PCIe SSD 10، عملکرد، ظرفیت و همچنین  قابلیت اطمینان بیشتر برای پاسخگویی به بخش های مختلف نیازهای مشتری را ارائه می دهد. با پشتیبانی از 12NVDIMM در هر شاسی و ظرفیت X2 نسبت به اولین نسل HPE NVDIMM ها، سرور HPE ProLiant DL360 Gen10 تا 192GB را ارائه می دهد.

 یکی از ویژگی های این محصول توضیح داده شد جهت بررسی سایر ویژگی های این محصول میتوانید لینک زی را بررسی کنید:

منبع: خرید سرور اچ پی مدل DL360 G10

سرور اچ پی مدل DL580 Gen10

 

سرور اچ پی DL580 Gen10 دارای ابعاد 4U می باشد، در نتیجه فضای زیادی برای حداکثر 48 درایو در پنل جلو فراهم می کند. این سرور با چهار پردازنده از 6 ترابایت حافظه پشتیبانی می کند. پردازنده های مقیاس پذیر همچنین از 16 اسلات PCIe پشتیبانی می کنند که می توانند برای ارتباطات پیشرفته شبکه، کنترلرهای HD و چهار شتابدهنده GPU مورد استفاده قرار گیرند.

 این محصول دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که در لینک زیر می توانید در لینک آنها را بررسی کنید:

منبع: خرید سرور اچ پی مدل DL580 Gen10

سرور اچ پی مدل ML30 G10

 سرور اچ پی ML30 G10 یک سرور ایستاده قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه است که برای دفاتر کوچک، دفاتر از راه دور و شعب برای اجرای راه حل های ابری داخلی و هیبریدی طراحی شده است و عملکرد سطح سازمانی، امنیت، قابلیت اطمینان و قابلیت توسعه را با هزینه کمتر ارائه می دهد.

نسل دهم از سرور HPE ProLiant ML30 G10 مجموعه کامل چیپ مدیریتی HPE iLO5 را در اختیار دارد. پورت اختصاصی HPE iLO به شما امکان استفاده از پهنای باند بیشتر برای عملیات مدیریتی و نظارتی را می دهد.

استفاده از ویژگی امنیتی iLO به تنهایی می تواند سیستم سرور شما را تا حد ممکن ایمن کند، با این وجود کارشناسان HP تدابیر امنیتی دیگری هم اندیشیده اند تا ایمنی به بالاترین نقطه خود برسد، منظور تدابیری نظیر استفاده از ماژول TPM می باشد، که از دسترسی های غیر مجاز به صورت همه جانبه محافظت می کند.

 

برای بررسی سایر ویزگی های این محصول می توانید در لینک زیر بیشتر بررسی کنید:

منبع: خرید سرور اچ پی مدل ML30 G10

سرور اچ پی مدل ML350 Gen9

 یکی از ویژگی های این محصول مدیریت (Management) است.

مجموعه مدیریتی iLO اچ پی ابزارهای جامع و خلاقانه ای را ارائه می دهد که شامل HP Insight Online ،HP Insight Control  HP OneView و HP Smart Update است.

سلامت سرور را می توان تقریباً در هر نقطه با استفاده از یک اتصال استاندارد به مرورگر یا به طور مستقیم در سایت با استفاده از خط فرمان کنترل کرد. مجوز پیشرفته iLO اچ پی دارای کنسول از راه دور، صفحه کلید مجازی، ویدئو، ماوس، همکاری چند کاربره و موارد دیگر می باشد.

برای بررسی بیشتر این محصول می توانید  به لینک زیر مراجعه کنید:

منبع: خرید سرور اچ پی مدل ML350 Gen9

سرور اچ پی مدل DL380 G10 Plus

 

 

این سرور شبکه قابلیت امکان استفاده از نسل 3 پردازنده های مقیاس پذیر اینتل زئون و ویژگی های پیشرفته ای در عملکرد Compute Processing و پشتیبانی از درگاه های PCIe Gen4 را فراهم می کند. قابلیت‌های PCIe Gen4 سرعت انتقال داده‌ها و سرعت شبکه بالاتری را ارائه می‌دهد.

  • پشتیبانی از نسل سوم پردازنده‌های Intel Xeon Scalable
  • پشتیبانی از نسل چهارم درگاه‌های اتصال PCIe با پهنای باند و سرعت بیشتر نسبت به نسل سوم
  • پشتیبانی از کارت شبکه‌های OCP 3.0
  • پشتیبانی از رید کنترلرهای جدید (NVMe ،SAS و SATA)

برای بررسی بیشتر این محصول می توانید لینک زیر را دنبال کنید:

منبع: خرید سرور اچ پی مدل DL380 G10 Plus

صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 صفحه بعد